اپلیکیشن تشخیص موقعیت مکانی کاربر
نوشته شده توسط : عباسی

استعمال از Geolocation API یکی‌از شایسته ترین قسمت های اپلیکیشن نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد، در‌این مقاله به کار گیری از Geolocation API را به شما یادگرفتن خوا‌هیم اعطا کرد.


اکثر دستگاه های مدرن این امکان را دارند که وضعیت لوکیشن خویش را از روش GPS، وای فای یا این که Ip شناسایی نمایند، توسعه و گسترش دهندگان می‌توانند با به کارگیری از این داده ها که از روش Geolocation API بدست می‌آید، قابلیت جست و جوی بار خوب، مجاورت ترین مغازه ها را ارائه دهند و همگی گونه های کارهایی که از روش تعامل با نقشه در نرم افزار ها و سایت هایشان قابلیت و امکان پذیر میباشد را انجام نمایند. در نوشته‌ی علمی ذیل ما قصد داریم که نگاهی به یک رویکرد بی آلایش جاوا اسکریپتی برای دسترسی به وضعیت مکانی دستگاه یا این که خدمت های فرد ثالث داشته باشیم که‌این عمل از روش Geolocation API قابل اجرا میباشد.

سورس های لوکیشن با استعمال از Geolocation API

جاوا اسکریپت یک ابزار معمولی اما کار کشته برای قرار دادن دستگاه ها در شرایط Geolocation API توصیه می نماید. این‌راه مشتمل بر یک تیم خرد از طریق های سهل و آسان برای استعمال method ها میباشد که میتوانند وضعیت دستگاه را از روش هر سه خدمت نام برده پیدا نماید:

GPS: به طور عمده در تلفن های یاروهمدم تا 10 متر بسیار ظریف میباشد.

وای فای : از آن جایی که در بیشتر دستگاه های متصل به وب جانور میباشد بدین ترتیب بسیار ظریف میباشد.

حالت مکانی Ip: محصور به وضعیت جغرافیایی و بعضی اوقات هنگامی که دو نحوه دیگر با ناکامی رو به رو می‌شوند تحت عنوان بدترین نمایش تعیین میشود.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: